Panjangnyer nama

Panjangnyer……nama anak…….(eh!eh!anak aku..suka hakulah….kikikiki…saje jek ni)..Al-kisah lepas baca entry pn nieza td pasal nama anak yang panjang..nama anak aku pun panjang gak. Al-kisahnyer sebab nama aku kan pendek..kalau skolah2 dulu..aku jeles sangat ngan nama kengkawan …dahlah sedap…panjang2 plak tu…nama aku dahlah tak sedap…pendek plak…bukan salahkan mak ngan abah..tapi silapkan polis yang tulih dlm surat beranak tu…..apsal tak suggest nama sesedap kat abah aku…kikikikiki…
 
Memang masa ngandong..aku dah berangan nak bubuh nama sesedap untuk anak aku…so..terciptalah Fatin Farhana Balqis Binti Rashidan. Nasib baik nama Babahnyer pun pendek jek…tapi aku cari nama yang senang disebutlah…taklah berbelit2 lidah cikgu ker..tok kadi ker..nak menyebut nama anak aku…hehehehehe…Bila lahir sorang lagi…aku bubuh nama Firhan Qayyum plak..2 sukukata jek…Alhamdulillah…sib baik dorang tau tulih nama sendiri walaupun letih nak tulih..aku siap buat cop nama..senang nak cop kat buku skolah dorang..(punyerlah pemaleh mama dorang ni)
 
Cuba saban masa aku berdoa..sepanjang nama anak2 aku..sepanjang itu jugak dikurniakan kebahagiaan, akal fikiran, rezeki untuk mereka.Amin…..