Tips Rawat Muntah-Muntah

Korang kalau kena muntah2 apa yang korang buat kalau nak elok cepat? Baru2 ni anak aku Qayyum baru jek baru baik cirit birit…demam..muntah2 plak…aduh….cam tau2 jek Mama dia nak terbang….Naim kecut muka..cian adik Qayyum…Bila dah jadi camni..Mak mula kuarkan petua orang dulu2. Mak suruh aku cari tali kasut. jenuh aku mencari tali kasut Encik Suami..sib baik jumpa…Mak simpul2 tali kasut tu cam nih…
*
*
*
*
*
Simpul cam nih ye…tali kasut..x kisah brand apepun…

Sambil simpul menyimpul..bacalah selawat Nabi 3x…kemudian ikat kat leher orang yang kena muntah2 tu cam nih….

*
*
*
*
*
┬áInsyaallah…muntah2 akan reda..jangan bukak sampai ok tau…
Ini petua orang dulu2..Mak kater…aku tanya kengkawan yang lain..dorang semua tak pernah tau pun…opss!!!mungkin ini petua keluarga aku kot “Bibah’s Family”.Korang amalkanlah…manalah tau kot2 ok…