Jumpa Blogger Kak Leez..

Assalamualaikum….
 
Hati berbunga-bunga sebab malam tadi Kak Leez dah tag gambar kami masa kat rumah Kak Yan. Dan pagi ini tak sabar-sabar nak buat entri ni…
 
Kak Leez jadi malu plak bila saya cakap saya suka mata dia. Memang saya tau mata dia tipu..sebab pakai lens tapi memang cantik..hehehehehe…
Saya dan Kak Yan 🙂 Sila lihat peti ais dia….banyak koleksi FM. Best!
 
Saya dan Kak Leez ^_^  pun peminat tegar FM.
 
Dua-dua peramah. Macam dah kenal lama plak. Saya ni pulak..kalau orang tu peramah..saya terlebih peramahlah…hehehehehehe…tapi kalau orang tu diam jek..saya pun terlebih-lebih diam. Speechless. Malu.hehehehehe..
 
Insyaallah..satu hari kita jumpa lagi ek.
 
Alin Marlini : memang tak pandai amik gambar sambil nampak gigi. Buruk…hehehehehe..